ادھر اُدھر کی

ٹک ٹاک ویڈیو وائرل ہونے پر استاد نے شاگرد سے شادی کر لی

ایک پاکستانی ٹیچر اور سٹوڈنٹ نے ایک ہفتہ بعد عدالت سے شادی کا معاہدہ کرلیا ہے جب ان دونوں کا ‘غلط’ ویڈیو ٹک ٹوک پر شائع ہونے کے بعد انہیں اپنے کالج سے نکال دیا گیا تھا

گورنمنٹ پوسٹ گریجویٹ کالج ہری پور میں انگریزی کے 38 سالہ استاد رفعت حسین نے مقامی عدالت میں اپنی طالبہ زینب علی سے 24 سال شادی کی۔

رفاقت ، جو پہلے ہی شادی شدہ ہے اور اس کی پہلی بیوی کے ساتھ تین بچے ہیں ، اس نے اپنے نکاح نامہ کی ایک کاپی بانٹتے ہوئے کہی ، “ہم رشتے میں تھے۔ ہم شادی کرنے کے لئے اپنے کنبے کی رضامندی کے منتظر تھے۔”

اس کا دعوی ہے کہ ابتدائی 20 سیکنڈ کا یہ کلپ شیئر کرنا نہیں تھا ، لیکن جوڑے کے ساتھ ‘غیر ارادے’ رکھنے والے کسی نے زینب کے فون کو ہیک کر کے مشہور ایپ ٹِک ٹاک پر پوسٹ کیا تھا۔

اس جوڑے کو کلپ وائرل ہونے کے بعد کالج کی ایک کمیٹی نے بے دخل کردیا ، جسے زینب کا کہنا ہے کہ یہ ‘مضحکہ خیز’ ہے ، کیونکہ اس کلپ کا ان کی نجی زندگی سے متعلق تھا جس کا تعلق کالج کے نظم و ضبطی ضابطہ کی کسی بھی خلاف ورزی سے نہیں تھا۔

انہوں نے مزید کہا ، “میں ایک بالغ اور بالغ ہوں اپنی ذاتی زندگی کے بارے میں فیصلے کرنے کے ل.۔ “کالج انتظامیہ نے میرے بنیادی حق کو نہیں سمجھا۔”

ان کے مطابق ، کالج انتظامیہ نے نہ صرف اسے بے دخل کردیا ہے بلکہ اسے ہجرت کا سرٹیفکیٹ جاری کرنے سے بھی انکار کردیا ہے ، تاکہ وہ کسی اور کالج میں اپنی تعلیم جاری رکھ سکے۔

انہوں نے مزید کہا ، “میں اور میرا کنبہ ذہنی پریشانی میں مبتلا ہے کیونکہ کالج انتظامیہ کے ذریعہ پیدا ہوئے غیر ضروری تنازعہ کی وجہ سے میری تعلیم متاثر ہورہی ہے۔”

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
Close
Close