روشن پاکستاننمایاں

کراچی سرکلر ریلوے کا ٹریک پندرہ دن میں بحال کردیا جائے گا، شیخ رشید

وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے کہا ہے کہ ریلوے 7 سے 8 ملین مسافروں تک بڑھ گئی تھی۔ انہوں نے کہا کہ سندھ میں چار بڑی املاک کو سپریم کورٹ (ایس سی) کے ذریعے واپس لیا جائے گا۔ انگریزوں نے ایسا نقشہ تیار کیا تھا کہ ریلوے کی زمین پر قبضہ نہیں کیا جاسکتا۔

انہوں نے کہا کہ کراچی سرکلر ریلوے کا ٹریک پندرہ دن میں بحال کردیا جائے گا۔ انہوں نے مزید کہا کہ ہم کراچی سرکلر ریلوے پروجیکٹ کے لئے سپریم کورٹ کے حکم پر عمل درآمد کر رہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ چیف سکریٹری سندھ کو اڑتیس کلومیٹر ٹریک کے بارے میں بتایا گیا ہے۔

وزیر نے بتایا کہ وہ پہلی بار سندھ ہاؤس جارہے ہیں اور وزیر اعلی مراد علی شاہ سے ملاقات کریں گے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت سندھ کو ریلوے سیشن میں اراضی دینے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔ ہم کراچی میں ریلوے کی اتنی اراضی استعمال نہیں کررہے ہیں۔ ایم ایل ون سے 10 لاکھ افراد کو ملازمت ملے گی۔

شیخ رشید نے یہ بھی بتایا کہ پاکستانی معیشت کے لئے بھی کورونا وائرس ایک بہت بڑا بحران ہے۔ چین میں ناول کورونویرس کی وجہ سے کپڑوں سے متعلق پنجاب کی صنعتیں بھی قریب قریب ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ چین کے ووہان میں مقیم شہر میں مہلک وائرس پھیلنے سے حفاظت کے لئے بہت سے کھیپ اور دیگر بندرگاہوں کو بند کردیا گیا ہے۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
Close
Close