روشن پاکستاننمایاں

اے آئی یو خزاں 2020 تک ڈیجیٹل آٹومیشن سسٹم نافذ کرے گا

اسلام آباد: علامہ اقبال اوپن یونیورسٹی (اے ای یو) مختلف سطحوں پر اپنے کام کی تاثیر اور کارکردگی کو بڑھانے کے لئے اگلے سمسٹر (خزاں 2020) تک مکمل طور پر ڈیجیٹل آٹومیشن سسٹم میں تبدیل ہوجائے گی۔

ڈیجیٹل تبدیلی کے روڈ میپ کی پیروی کرتے ہوئے ، یونیورسٹی نے گذشتہ چند مہینوں کے دوران ، اپنے طلباء میں خدمات سے متعلق خدمات میں معیار کی بہتری لانے کے لئے پہلے ہی کافی پیشرفت کی ہے۔

یہ بات وائس چانسلر اے آئی یو نے علاقائی سربراہان کے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہی۔

یہ اجلاس علاقائی دفاتر کی کارکردگی اور کارکردگی کا جائزہ لینے کے لئے طلب کیا گیا تھا ، خاص طور پر داخلے کے تناظر میں جو اب دوسرے مرحلے میں داخل ہوئے ہیں ، طلباء کو 15 اپریل تک موسم بہار 2020 سمسٹر میں گریجویٹ اور اساتذہ کے تربیتی پروگراموں میں داخلے کے ل.۔

ڈیجیٹل تبدیلی ، نئی ٹکنالوجی کا فائدہ اٹھانا ایک بہت بڑا چیلنج تھا ، جو ایک مضبوط اور لاگت سے موثر آئی ٹی نظام کو قائم کرکے اور علاقائی سطح پر عملے کے ممبروں کو مطلوبہ تربیت فراہم کرکے ، بہت آسانی سے حاصل کیا جارہا تھا۔

میٹنگ میں یہ بات نوٹ کی گئی کہ آٹومیشن سسٹم کے نتیجے میں حالیہ سمسٹروں میں طلباء کے اندراج میں معقول اضافہ ہوا ہے ، ساتھ ہی ساتھ امتحانات کے بروقت انعقاد ، ٹیوٹرز کی تقرری اور کتابوں کی میلنگ کے لئے سالانہ تعلیمی تقویم کو اپنانا ہے۔ .

Tags
Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button
Close
Close