روشن پاکستان

عمران خان: اسلام آباد بلیو ایریا پروجیکٹ غیر ملکی سرمایہ کاری کو راغب کرے گا

وزیر اعظم عمران خان نے اتوار کے روز فاطم جناح پارک (ایف۔ 9 پارک) کے سامنے نیو بلیو ایریا کے مجوزہ سائٹ کا دورہ کیا اور 170 کنال اراضی کو پریمیم کمرشل سائٹ میں ترقی سے متعلق پیشرفت کا جائزہ لیا۔
نئے تجارتی پلاٹ 14 اپریل کو ہونے والی کھلی نیلامی کے ذریعے ڈویلپرز اور سرمایہ کاروں کو فروخت کیے جائیں گے۔
اپنے دورے کے دوران ، وزیر اعظم نے کہا کہ تجارتی پلاٹوں کی نیلامی سے حاصل ہونے والے محصول کو بنیادی طور پر وفاقی دارالحکومت کی بحالی ، خدمات کی فراہمی اور ماحولیات کی بہتری کے لئے استعمال کیا جائے گا۔
انہوں نے مزید ریمارکس دیئے کہ ایک حصہ کم لاگت مکانات کی تعمیر کے لئے بھی استعمال کیا جائے گا ، خاص طور پر نیا پاکستان ہاؤسنگ اینڈ ڈویلپمنٹ اتھارٹی کے ذریعے منظور شدہ کچی آبادیوں کے رہائشیوں کو معزز رہائش کی فراہمی کے لئے۔
وزیر اعظم نے کہا کہ اس اقدام کے تحت تعمیراتی شعبے میں متعدد مراعات ، بشمول پیشہ ورانہ بنیادوں پر ایڈوانس ٹیکس میں رقم جمع کرانے سمیت ، سرمایہ کاری کی حوصلہ افزائی کرے گی ، جس سے ملک میں معاشی سرگرمیاں پیدا ہوں گی اور معاشی سرگرمیاں تیز ہوں گی۔
سائٹ کے اپنے دورے کے دوران ، وزیر اعظم خان کو کیپیٹل ڈویلپمنٹ اتھارٹی (سی ڈی اے) کے چیئرمین اور چیئرمین نیا پاکستان ہاؤسنگ اینڈ ڈویلپمنٹ اتھارٹی (این اے پی ایچ ڈی اے) اور سائٹ انجینئرز نے ترقی کی رفتار ، فن تعمیراتی ڈیزائن اور جدید ترین اسٹیٹ آف دی بیٹری کے بارے میں بریف کیا۔ شروع کریں
بعد ازاں ایک ٹویٹ میں بھی وزیر اعظم نے امید ظاہر کی کہ اس منصوبے سے دارالحکومت میں کاروباری سرگرمیوں میں تیزی آئے گی اور “اس سے نہ صرف ملازمتیں میسر آئیں گی بلکہ بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کی سرمایہ کاری بھی راغب ہوگی۔”
کم قیمت والے ہاؤسنگ یونٹوں کی تعمیر کے لئے بھی خاص طور پر نیپڈا کے ذریعہ منظور شدہ کچی آبادیوں کے رہائشیوں کو قابل احترام رہائش کی فراہمی کے لئے محصول کا ایک بہت حصہ استعمال کیا جائے گا۔
اس موقع پر وزیر اعظم کے ہمراہ سی ڈی اے کے ایک سینئر عہدیدار نے کہا کہ خصوصی ہدایت دی گئی ہے کہ اس منصوبے میں درختوں کا تحفظ کیا جائے۔
وزیر اعظم نے کہا کہ ایسا ہی ایک میگا پروجیکٹ جلد ہی لاہور اور کراچی میں بھی شروع کیا جائے گا۔
یہ گذشتہ پیر کی بات ہے جب وزیر اعظم نے پارک کے سامنے خالی اراضی کو تجارتی مرکز بنانے کے لئے آگے بڑھایا۔ اسلام آباد کا موجودہ نیلی علاقہ اسلام آباد کی سب سے زیادہ گنجائش والی تجارتی مارکیٹ ہے جہاں ہزاروں کاروبار چل رہے ہیں۔ وزیر اعظم نے کہا تھا کہ پاکستان بھر سے لوگوں کی مسلسل ہجرت اور دارالحکومت میں توسیع کی وجہ سے ، اب وقت آگیا ہے کہ وسطی اسلام آباد میں نئے کاروباروں کو ایڈجسٹ کرنے کے لئے ایک نیا تجارتی علاقہ تیار کیا گیا۔

Tags
Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
Close
Close