روشن پاکستان

کراچی کی خواتین میں ڈرائیونگ کا بڑھتا رجحان

گذشتہ سال کے آخر میں ، کراچی میں وومن آن پہیے کے نام سے ایک پہل کی گئی تھی جس کا مقصد خواتین کو موٹرسائیکل چلانے کا طریقہ سکھانا تھا۔ یہ پروگرام کامیاب رہا اور سیکڑوں خواتین نے درخواست دی اور موٹر سائیکل چلانے کا طریقہ سیکھا۔

اس پروگرام کا نتیجہ برآمد ہوا ہے کیونکہ میڈیا رپورٹس کے مطابق ٹریفک پولیس کراچی کلفٹن برانچ نے خواتین کو موٹرسائیکل ڈرائیونگ لائسنس جاری کرنا شروع کردیا ہے۔ لائسنس انھیں زیادہ سے زیادہ نقل و حرکت اور نقل و حمل کے متبادل ذرائع فراہم کرنے میں مدد فراہم کرے گا۔

رمشا ، جسے اپنا موٹرسائیکل لائسنس ملا ہے ، وہ کہتی ہیں کہ اب وہ ایک کار اور موٹر سائیکل دونوں چلاسکیں گی ، ان کا مزید کہنا تھا کہ دوسری خواتین کو ان کا مشورہ ہے کہ وہ بھی موٹر سائیکل چلانا سیکھیں۔

ایک اور خاتون نے بتایا کہ اس لائسنس سے انہیں نقل و حمل کے متبادل ذرائع مہیا کرنے میں مدد ملے گی اور اسے شہر میں گھومنے پھرنے کے لئے رکشہ یا سواری سے چلنے والے ایپس پر انحصار کرنے کی ضرورت نہیں ہوگی۔ وہ پرجوش تھی کہ اس نے اپنا امتحان پاس کیا تھا۔

دو بیٹیوں کی والدہ مدیحہ نے بتایا کہ اس نے ان کی خاطر اپنا لائسنس حاصل کر لیا ہے اور مزید کہا کہ وہ خواتین بائک سواروں کو درپیش ممکنہ ہراساں ہونے سے خوفزدہ ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ اس سے نمٹنے کے لئے قواعد و ضوابط ہونے چاہئیں۔

Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
Close
Close