میرا کراچینمایاں

کراچی، ایس او پیز کی خلاف ورزی پر متعدد مارکیٹوں کو سیل کر دیا گیا

سندھ حکومت کی طرف سے جاری کیے گئے ایس او پیز کی خلاف ورزی پر متعدد مارکیٹوں کو سیل کر دیا گیا

تفصیلات کے مطابق سندھ حکومت کی طرف سے کاروبار کھولنے کے لیے ایس او پیز جاری کیے گئے تھے جس کے بعد متعدد بار خلاف ورزی دیکھنے کو ملی، اس پر ایکشن لیتے ہوئے ضلعی انتظامیہ نے زینب مارکیٹ میں کارروائی کی اور اُسے سیل کردیا جبکہ اس دوران اسسٹنٹ کمشنر اور دکانداروں میں تلخ کلامی بھی ہوئی۔

اسسٹنٹ کمشنر کا کہنا ہے کہ ایس او پی کی خلاف ورزی پر زینب مارکیٹ کو سیل کیا گیا۔ سینیٹائزر ماسک اور گلووز دکانداروں نے نہیں پہن رکھے تھے۔

دوسری طرف عبدالله ہارون روڈ پر واقع زینب کے بعد وکٹوریہ اور انٹرنیشنل مارکیٹ بھی سیل کر دی گئی، مارکیٹوں کو ایس او پیز کی خلاف ورزی پر سیل کیا گیا ہے۔

اسسٹنٹ کمشنر کا کہنا تھا کہ مارکیٹوں کے سروے پر ایس او پیز کی خلاف ورزی دیکھنے میں آیی ہے، مارکیٹوں میں دکانوں پر خریداروں کا رش دیکھنے میں آیا تھا، دکانوں میں خریدار اور دکان دار ایس او پیز کی خلاف ورزی کرتے پائے گئے۔

اُدھر انتظامیہ نے ایس او پیز کی خلاف ورزی پر گل پلازہ کو بھی سیل کر دیا ہے۔

دوسری جانب صوبائی وزیر توانائی امتیاز شیخ کا ایس او پیز کی خلاف ورزی کرنے والوں سے متعلق کہنا ہے کہ دکانداروں کو دو دن تک وارننگز دی تھی آج تیسرا دن ہے عمل درامد نہیں ہوا تو کارروائی کی گئی افسوس کے ساتھ کہنا پڑتا ہے ایس او پیز کی دھجیاں اڑادی گئی ہیں تاجروں نے ایس او پیز پر عمل درآمد کرنے کی یقین دہائی کرائی تھیں جس پر مارکیٹس کھلیں عمل درآمد نہ ہوا تو کارروائی کی جائے گی

دکانداروں کا کہنا ہے خردیداری کے لیئے آنے والے گاہگ احتیاطی ترابیر اختیار کرنے کے لیئے تیار نہیں اتنےرش میں ایس او پی عمل درآمد کرانا مشکل کام ہے

Tags
Show More

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
Close
Close